Oplever du problemer med at logge ind i X Factor app'en, så vil vi anbefale dig at tjekke følgende:
-
Indtaster du din email-adresse i første felt?
I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind med en email-adresse. Er du i tvivl om, hvilken email-adresse, der er registeret på din bruger, så kan du tjekke dette på mit.tv2.dk.
-
Får du beskeden om, at der allerede findes en bruger med denne email-adresse?
Det er kun muligt at have ét TV 2 login pr. email-adresse, så hvis du ved oprettelsen får beskeden om, at din email-adresse allerede eksisterer i systemet, så skal du i stedet gå til ’Log ind’ og logge ind med denne email-adresse. Har du glemt adgangskoden, så tryk på ’Glemt adgangskode’.
-
Indtaster du den korrekte adgangskode?
Hvis du er i tvivl, om du indtaster den korrekte adgangskode, kan du prøve at trykke på ’Glemt adgangskode’, hvorefter du vil modtage en mail, hvori det vil være muligt at opdatere din kode.
-
Har du været logget ind med dit TV 2 login på 3 enheder?
I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind i app'en med samme login på max 3 enheder. Ønsker du at logge ind på flere enheder, så skal du oprette et nyt login med en anden email-adresse. Dette gælder også, selvom du trykker på 'Log ud' på en af dine enheder.
Vær opmærksom på, at hvis du har haft X Factor app'en slettet og geninstalleret, så vil den ved en geninstallation tælle som en ny enhed.
-
Får du beskeden om, at der er sendt en bekræftelsesmail, som du ikke har modtaget?
I dette tilfælde skal du prøve følgende:
- Tryk på det røde ikon i højre hjørne, som viser en pil, der peger mod højre.
- Dernæst skal du vælge at logge ud.
- Når du er logget ud, så tryk på 'Log ind' igen og vælg her at trykke på 'Glemt adgangskode' i loginfeltet, som kommer frem.
- Herefter vil du modtage en mail, hvori du skal lave en helt ny adgangskode.
- Når du har lavet en ny adgangskode skal du gå tilbage til X Factor appen og logge ind med den nye kode, hvorefter du er klar til at stemme.
-
Andre problemer, så luk og genstart appen
Hvis du oplever problemer med appen er det altid en god idé at lukke den helt ned og så genstarte app'en igen.