Oplever du problemer med at logge ind i X Factor app'en, så vil vi anbefale dig at tjekke følgende:
- Indtaster du din email-adresse i første felt?
I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind med en email-adresse. Er du i tvivl om, hvilken email-adresse, der er registeret på din bruger, så kan du tjekke dette på mit.tv2.dk. - Får du beskeden om, at der allerede findes en bruger med denne email-adresse?
Det er kun muligt at have ét TV 2 login pr. email-adresse, så hvis du ved oprettelsen får beskeden om, at din email-adresse allerede eksisterer i systemet, så skal du i stedet gå til ’Log ind’ og logge ind med denne email-adresse. Har du glemt adgangskoden, så tryk på ’Glemt adgangskode’. - Indtaster du den korrekte adgangskode?
Hvis du er i tvivl, om du indtaster den korrekte adgangskode, kan du prøve at trykke på ’Glemt adgangskode’, hvorefter du vil modtage en mail, hvori det vil være muligt at opdatere din kode. - Har du været logget ind med dit TV 2 login på 3 enheder?
I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind i app'en med samme login på max 3 enheder. Ønsker du at logge ind på flere enheder, så skal du oprette et nyt login med en anden email-adresse. Dette gælder også, selvom du trykker på 'Log ud' på en af dine enheder.
Vær opmærksom på, at hvis du har haft X Factor app'en slettet og geninstalleret, så vil den ved en geninstallation tælle som en ny enhed.
- Andre problemer, så luk og genstart appen
Hvis du oplever problemer med appen er det altid en god idé at lukke den helt ned og så genstarte app'en igen.