Oplever du problemer med at logge ind i X Factor app'en?

Følg

Senest opdateret:


Oplever du problemer med at logge ind i X Factor app'en, så vil vi anbefale dig at tjekke følgende:

  • Indtaster du din email-adresse i første felt?
    I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind med en email-adresse. Er du i tvivl om, hvilken email-adresse, der er registeret på din bruger, så kan du tjekke dette på mit.tv2.dk. 

  • Får du beskeden om, at der allerede findes en bruger med denne email-adresse?
    Det er kun muligt at have ét TV 2 login pr. email-adresse, så hvis du ved oprettelsen får beskeden om, at din email-adresse allerede eksisterer i systemet, så skal du i stedet gå til ’Log ind’ og logge ind med denne email-adresse. Har du glemt adgangskoden, så tryk på ’Glemt adgangskode’.

  • Indtaster du den korrekte adgangskode?
    Hvis du er i tvivl, om du indtaster den korrekte adgangskode, kan du prøve at trykke på ’Glemt adgangskode’, hvorefter du vil modtage en mail, hvori det vil være muligt at opdatere din kode.

  • Har du været logget ind med dit TV 2 login på 3 enheder?
    I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind i app'en med samme login på max 3 enheder. Ønsker du at logge ind på flere enheder, så skal du oprette et nyt login med en anden email-adresse. Dette gælder også, selvom du trykker på 'Log ud' på en af dine enheder.
    Vær opmærksom på, at hvis du har haft X Factor app'en slettet og geninstalleret, så vil den ved en geninstallation tælle som en ny enhed.
  • Andre problemer, så luk og genstart appen
    Hvis du oplever problemer med appen er det altid en god idé at lukke den helt ned og så genstarte app'en igen.
Drevet af Zendesk