Oplever du problemer med at logge ind i X Factor app'en?

Følg

Senest opdateret:


Oplever du problemer med at logge ind i X Factor app'en, så vil jeg anbefale dig at tjekke følgende:

  • Indtaster du din email-adresse i første felt?
    I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind med en email-adresse - ikke med et brugernavn. Hvis du har et TV 2 login med et brugernavn, så skal du ved login indtaste den email-adresse, som er registreret på din bruger. Er du i tvivl om, hvilken email-adresse, som er registeret på din bruger, så kan du tjekke dette på tv2login.dk.

  • Får du beskeden om, at der allerede findes en bruger med denne email-adresse?
    Det er kun muligt at have ét TV 2 login pr. email-adresse, så hvis du ved oprettelsen får beskeden om, at din email-adresse allerede eksisterer i systemet, så skal du i stedet gå til ’Log ind’ og logge ind med denne email-adresse. Har du glemt adgangskoden, så tryk på ’Glemt adgangskode’.

  • Indtaster du den korrekte adgangskode?
    Hvis du er i tvivl, om du indtaster den korrekte adgangskode, så kan du prøve at trykke på ’Glemt adgangskode’, hvorefter du vil modtage en mail, hvori det vil være muligt for dig at opdatere din kode.

  • Har du været logget ind med dit TV 2 login på 2 enheder?
    I X Factor app'en er det kun muligt at logge ind i app'en med samme login på max 2 enheder. Ønsker du at logge ind på flere enheder, så skal du oprette et nyt login med en anden email-adresse. Dette gælder også, selvom du trykker på Log ud på et af dine enheder.
    Vær opmærksom på, at hvis du har haft X Factor app'en slettet og geninstalleret, så vil den ved en geninstallation tælle som en ny enhed.

 

Drevet af Zendesk